Prikazuje se svih 8 rezultata

Prikazuje se svih 8 rezultata

Kategorije i filteri
Zatvori

LIQUI MOLY SUPER DIESEL ADITIV 250ml

7,49 
SA CETANOM PLUS ZA VEĆU SNAGU MOTORA, MANJE LUPANJA, TIŠI RAD I LAKŠE PALJENJE. ČISTI MOTOR I SISTEM UBRIZGAVANJA TE SPRJEČAVA LJEPLJENJE I BLOKADU IGLE RASPRSKIVAČA. OVAJ PROIZVOD OSIGURAVA OPTIMALNI STUPANJ KORIŠTENJA GORIVA TE NAJVEĆI STUPANJ ŠTEDNJE ENERGIJE. SMANJUJE KOROZIJU I TROŠENJE MOTORA. DOBAR JE DODATAK SUPER-DIESEL GORIVIMA. TAKOĐER JE POGODAN ZA DIESEL GORIVA SA NISKIM STUPNJEM SUMPORA. KOMPATIBILAN SA TURBOPUNJAČIMA. POGODAN ZA KORIŠTENJE NA SVIM DIESEL MOTORIMA U PUTNIČKIM I TERETNIM VOZILIMA, RADNIM STROJEVIMA I STACIONIRANIM MOTORIMA.
Zatvori

LIQUI MOLY DIESEL PARTICULATE FILTER PROTECTOR 250ml

6,99 
DIESEL PARTICULATE FILTER PROTECTOR JE VRLO UČINKOVIT ADITIV KOJI SMANJUJE NAKUPLJANJE ČESTICA, I TIME POVEĆAVA VIJEK TRAJANJA DPF FILTERA. VOZILA KOJA SE KORISTE ZA GRADSKU VOŽNJU I ONA NA KRAĆE UDALJENOSTI, POSEBNO SU OSJETLJIVA NA UČINAK BLOKIRANOG DPF FILTERA. UZ REDOVITU UPORABU, FILTER ČESTICA OSTAJE ČIST, ČIME SE IZBJEGAVAJU SKUPI POPRAVCI I SERVISIRANJA. ZAŠTITA DPF FILTERA JAMČI OTIMALNO SAGORIJEVANJE GORIVA, TE SMANJUJE STVARANJE ČESTICA. SMANJUJE ZAGAĐIVANJE OKOLIŠA, ŠTITI DPF FILTER I UREĐAJ ZA REGENERACIJU DPF SUSTAVA. PRIMJERENO ZA SVA DIESEL VOZILA S DPF FILTEROM, KOJA NISU OPREMLJENA POSUDOM ZA ELEKTRONSKI KONTROLIRANO DODAVANJE ADITIVA, ZA REGENERACIJU DPF FILTERA (KAO ŠTO SU NA PRIMJER, CITROEN I PEUGEOT). ADITIV DODATI U SPREMNIK GORIVA NEPOSREDNO PRIJE PUNJENJA, SVAKIH 2.000 KILOMETARA. SADRŽAJ PAKIRANJA JE DOSTATAN ZA DO 75 LITARA DIESEL GORIVA. NE SMIJE SE KORISTITI U KOMBINACIJI SA LIQUI MOLY ADITIVIM PROTIV DIMLJENJA DIESEL GORIVA.
Zatvori

LIQUI MOLY FUEL PROTECT 300ml

7,99 
OVAJ JE PROIZVOD NAMIJENJEN ZAŠTITI SVIH DIJELOVA SUSTAVA GORIVA, NA BENZINSKIM I DIESEL MOTORIMA, OD ŠTETNOG DJELOVANJA VODE TE ZAGAĐENJA KOJE VODA SA SOBOM NOSI. PROIZVOD APSORBIRA I NEUTRALIZIRA VODU U SUSTAVU GORIVA ( U REZERVOARU, U CIJEVIMA ZA DOVOD GORIVA, U RASPLINJAČU TE U SVIM DIJELOVIMA SISTEMA UBRIZGAVANJA). TAKOĐER ŠTITI OD HRĐE TE KOROZIJE I TROŠENJA KOJE JE IZAZVANO DJELIĆIMA HRĐE. SPRJEČAVA ZALEĐIVANJE U CIJEVIMA ZA DOVOD GORIVA, TE U FILTERIMA I RASPLINJAČIMA. OMOGUĆAVA POKRETANJE MOTORA U HLADNIM UVJETIMA. PREPORUČUJE SE ZA SVE VRSTE BENZINSKIH I DIESEL MOTORA, ZA KAMIONE, AUTOBUSE, BRODSKE MOTORE TE MOTORE KOJI SE MALO KORISTE, ALI I ZA SPREMIŠTAZA GORIVO. POSEBNO POGODNO ZA RJEŠAVANJE PROBLEMA PRILIKOM PUNJENJA GORIVA KOJE SADRŽI VODU, TE PROBLEMA NASTALIH ZBOG KONDENZACIJE PARE U REZERVOARU ZA GORIVO.
Zatvori

LIQUI MOLY DIESEL FLOW FIT 150ml

5,49 
SPRJEČAVA NASTANAK PARAFINSKIH KRISTALA, KOJI MOGU IZAZVATI FORMIRANJE SOLI U DIESEL GORIVU U ZIMSKOM PERIODU TE BLOKIRATI FILTERE I CIJEVI ZA DOVOD GORIVA. DIESEL FLIESS-FIT ODRŽAVA DIESEL GORIVO U TEKUĆEM STANJU ZIMI SVE DO TEMPERATURE – 31*C. POVEĆAVA EKONOMIČNOST I POUZDANOST MOTORA. POGODNO ZA SVE VRSTE DIESEL GORIVA, ZA POUZDANOST PRILIKOM RADA U IZUZETNO HLADNIM ZIMSKIM UVJETIMA. OVAJ ADITIV JE DJELOTVORAN AKO JE PRIMIJENJEN PRIJE NEGO SE U DIESEL GORIVU POČNU FORMIRATI SOLI (TEMPERATURA OD OKO O CELZIJEVIH STUPNJEVA).
Zatvori

LIQUI MOLY DIESEL FLOW FIT K 1L

16,99 
SPRJEČAVA NASTANAK PARAFINSKIH KRISTALA, KOJI MOGU IZAZVATI FORMIRANJE SOLI U DIESEL GORIVU U ZIMSKOM PERIODU TE BLOKIRATI FILTERE I CIJEVI ZA DOVOD GORIVA. DIESEL FLIESS-FIT ODRŽAVA DIESEL GORIVO U TEKUĆEM STANJU ZIMI SVE DO TEMPERATURE – 31*C. POVEĆAVA EKONOMIČNOST I POUZDANOST MOTORA. POGODNO ZA SVE VRSTE DIESEL GORIVA, ZA POUZDANOST PRILIKOM RADA U IZUZETNO HLADNIM ZIMSKIM UVJETIMA. OVAJ ADITIV JE DJELOTVORAN AKO JE PRIMIJENJEN PRIJE NEGO SE U DIESEL GORIVU POČNU FORMIRATI SOLI (TEMPERATURA OD OKO O CELZIJEVIH STUPNJEVA). 1 LITRA OVOG PROIZVODA JE DOSTATNA ZA 1000 LITARA NAFTE.
Zatvori

LIQUI MOLY VALVE CLEAN 150ml

4,99 
Motori su izloženi ekstremnim opterećenjima čak i prilikom normalne vožnje kroz grad, kratkim vožnjama van grada ili vožnji kroz zastoje, što rezultira stvaranjem taloga na ventilima, u komori za sagorijevanje i u rasplinjaču. Čisti ventile, dovodne cijevi, rasplinjače i komore za sagorijevanje. Čisti motori imaju manju potrošnju goriva. Time ovaj proizvod pridonosi optimalnom korištenju motora i štednji goriva. Sagorijevanje rezultira manjim zagađenjem okoline, a sam motor je zaštićen od nepotrebnog opterećenja.
-31%
Zatvori

Ad Blue – 10 L (sa lijevkom)

11,00 
Norme Euro4, Euro5 i Euro6 u segmentu kamiona uvjetovale su proizvođačima kamiona implementaciju SCR katalizatora u kombinaciji s AdBlue® tekućinom. SCR tehnologija je trenutno jedino komercijalno prihvaćeno rješenje koje istovremeno smanjuje količinu ispuštenih dušikovih oksida (NOx) i smanjuje potrošnju goriva, a posredno i količinu ispuštenog ugljikova dioksida (CO2). Sličan izazov je danas i pred proizvođačima automobila. Sva nova dizelska motorna vozila u EU od rujna 2015. moraju zadovoljavati Euro6 standarde emisije ispušnih plinova.
AdBlue® je vodena otopina uree, odnosno Diesel Exhaust Fluid (DEF) tekućina za smanjenje emisije dušikovih oksida (NOx), koju koriste sva dizelska motorna vozila opremljena SCR katalizatorom. AdBlue® je registrirani zaštitni znak Njemačkog udruženja autombilske industrije (VDA) koje licencira njegovu proizvodnju na globanom nivou. AdBlue® se skladišti u pomoćnom spremniku odvojenom od spremnika dizelskog goriva. AgramBlue AdBlue® se sastoji od uree visoke čistoće otopljene i suspenzirane u deioniziranoj vodi. Prema ISO 22241 standardu, odnos mješavine je 32,5% uree i 67,5% deionizirane vode. Ova koncentracija je pažljivo izabrana jer se u tom odnosu urea kristalizira (zamrzava) tek na temperaturi od -11˙C.
Najveća zabluda je da je AdBlue® aditiv za dizel gorivo. Ovo može biti vrlo opasno jer AdBlue® NIJE aditiv za dizel gorivo i kada bi ga slučajno ulili u spremnik za gorivo, izazvali bi ozbiljnu štetu – može doći do blokade filtera i sistem neće primiti gorivo.
-38%
Zatvori

AD BLUE – 10 L ( sa lijevkom) 1+1 = 20 LIT

20,00 
Norme Euro4, Euro5 i Euro6 u segmentu kamiona uvjetovale su proizvođačima kamiona implementaciju SCR katalizatora u kombinaciji s AdBlue® tekućinom. SCR tehnologija je trenutno jedino komercijalno prihvaćeno rješenje koje istovremeno smanjuje količinu ispuštenih dušikovih oksida (NOx) i smanjuje potrošnju goriva, a posredno i količinu ispuštenog ugljikova dioksida (CO2). Sličan izazov je danas i pred proizvođačima automobila. Sva nova dizelska motorna vozila u EU od rujna 2015. moraju zadovoljavati Euro6 standarde emisije ispušnih plinova.
AdBlue® je vodena otopina uree, odnosno Diesel Exhaust Fluid (DEF) tekućina za smanjenje emisije dušikovih oksida (NOx), koju koriste sva dizelska motorna vozila opremljena SCR katalizatorom. AdBlue® je registrirani zaštitni znak Njemačkog udruženja autombilske industrije (VDA) koje licencira njegovu proizvodnju na globanom nivou. AdBlue® se skladišti u pomoćnom spremniku odvojenom od spremnika dizelskog goriva. AgramBlue AdBlue® se sastoji od uree visoke čistoće otopljene i suspenzirane u deioniziranoj vodi. Prema ISO 22241 standardu, odnos mješavine je 32,5% uree i 67,5% deionizirane vode. Ova koncentracija je pažljivo izabrana jer se u tom odnosu urea kristalizira (zamrzava) tek na temperaturi od -11˙C.
Najveća zabluda je da je AdBlue® aditiv za dizel gorivo. Ovo može biti vrlo opasno jer AdBlue® NIJE aditiv za dizel gorivo i kada bi ga slučajno ulili u spremnik za gorivo, izazvali bi ozbiljnu štetu – može doći do blokade filtera i sistem neće primiti gorivo.