Prikazuje se svih 3 rezultata

Prikazuje se svih 3 rezultata

Kategorije i filteri
Zatvori

AdBlue IBC 1000L – CIJENA PO UPITU !!

Norme Euro4, Euro5 i Euro6 u segmentu kamiona uvjetovale su proizvođačima kamiona implementaciju SCR katalizatora u kombinaciji s AdBlue® tekućinom. SCR tehnologija je trenutno jedino komercijalno prihvaćeno rješenje koje istovremeno smanjuje količinu ispuštenih dušikovih oksida (NOx) i smanjuje potrošnju goriva, a posredno i količinu ispuštenog ugljikova dioksida (CO2). Sličan izazov je danas i pred proizvođačima automobila. Sva nova dizelska motorna vozila u EU od rujna 2015. moraju zadovoljavati Euro6 standarde emisije ispušnih plinova.
AdBlue® je vodena otopina uree, odnosno Diesel Exhaust Fluid (DEF) tekućina za smanjenje emisije dušikovih oksida (NOx), koju koriste sva dizelska motorna vozila opremljena SCR katalizatorom. AdBlue® je registrirani zaštitni znak Njemačkog udruženja autombilske industrije (VDA) koje licencira njegovu proizvodnju na globanom nivou. AdBlue® se skladišti u pomoćnom spremniku odvojenom od spremnika dizelskog goriva. AgramBlue AdBlue® se sastoji od uree visoke čistoće otopljene i suspenzirane u deioniziranoj vodi. Prema ISO 22241 standardu, odnos mješavine je 32,5% uree i 67,5% deionizirane vode. Ova koncentracija je pažljivo izabrana jer se u tom odnosu urea kristalizira (zamrzava) tek na temperaturi od -11˙C.
Najveća zabluda je da je AdBlue® aditiv za dizel gorivo. Ovo može biti vrlo opasno jer AdBlue® NIJE aditiv za dizel gorivo i kada bi ga slučajno ulili u spremnik za gorivo, izazvali bi ozbiljnu štetu – može doći do blokade filtera i sistem neće primiti gorivo.
-38%
Zatvori

AD BLUE – 10 L ( sa lijevkom) 1+1 = 20 LIT

20,00 
Norme Euro4, Euro5 i Euro6 u segmentu kamiona uvjetovale su proizvođačima kamiona implementaciju SCR katalizatora u kombinaciji s AdBlue® tekućinom. SCR tehnologija je trenutno jedino komercijalno prihvaćeno rješenje koje istovremeno smanjuje količinu ispuštenih dušikovih oksida (NOx) i smanjuje potrošnju goriva, a posredno i količinu ispuštenog ugljikova dioksida (CO2). Sličan izazov je danas i pred proizvođačima automobila. Sva nova dizelska motorna vozila u EU od rujna 2015. moraju zadovoljavati Euro6 standarde emisije ispušnih plinova.
AdBlue® je vodena otopina uree, odnosno Diesel Exhaust Fluid (DEF) tekućina za smanjenje emisije dušikovih oksida (NOx), koju koriste sva dizelska motorna vozila opremljena SCR katalizatorom. AdBlue® je registrirani zaštitni znak Njemačkog udruženja autombilske industrije (VDA) koje licencira njegovu proizvodnju na globanom nivou. AdBlue® se skladišti u pomoćnom spremniku odvojenom od spremnika dizelskog goriva. AgramBlue AdBlue® se sastoji od uree visoke čistoće otopljene i suspenzirane u deioniziranoj vodi. Prema ISO 22241 standardu, odnos mješavine je 32,5% uree i 67,5% deionizirane vode. Ova koncentracija je pažljivo izabrana jer se u tom odnosu urea kristalizira (zamrzava) tek na temperaturi od -11˙C.
Najveća zabluda je da je AdBlue® aditiv za dizel gorivo. Ovo može biti vrlo opasno jer AdBlue® NIJE aditiv za dizel gorivo i kada bi ga slučajno ulili u spremnik za gorivo, izazvali bi ozbiljnu štetu – može doći do blokade filtera i sistem neće primiti gorivo.
-31%
Zatvori

Ad Blue – 10 L (sa lijevkom)

11,00 
Norme Euro4, Euro5 i Euro6 u segmentu kamiona uvjetovale su proizvođačima kamiona implementaciju SCR katalizatora u kombinaciji s AdBlue® tekućinom. SCR tehnologija je trenutno jedino komercijalno prihvaćeno rješenje koje istovremeno smanjuje količinu ispuštenih dušikovih oksida (NOx) i smanjuje potrošnju goriva, a posredno i količinu ispuštenog ugljikova dioksida (CO2). Sličan izazov je danas i pred proizvođačima automobila. Sva nova dizelska motorna vozila u EU od rujna 2015. moraju zadovoljavati Euro6 standarde emisije ispušnih plinova.
AdBlue® je vodena otopina uree, odnosno Diesel Exhaust Fluid (DEF) tekućina za smanjenje emisije dušikovih oksida (NOx), koju koriste sva dizelska motorna vozila opremljena SCR katalizatorom. AdBlue® je registrirani zaštitni znak Njemačkog udruženja autombilske industrije (VDA) koje licencira njegovu proizvodnju na globanom nivou. AdBlue® se skladišti u pomoćnom spremniku odvojenom od spremnika dizelskog goriva. AgramBlue AdBlue® se sastoji od uree visoke čistoće otopljene i suspenzirane u deioniziranoj vodi. Prema ISO 22241 standardu, odnos mješavine je 32,5% uree i 67,5% deionizirane vode. Ova koncentracija je pažljivo izabrana jer se u tom odnosu urea kristalizira (zamrzava) tek na temperaturi od -11˙C.
Najveća zabluda je da je AdBlue® aditiv za dizel gorivo. Ovo može biti vrlo opasno jer AdBlue® NIJE aditiv za dizel gorivo i kada bi ga slučajno ulili u spremnik za gorivo, izazvali bi ozbiljnu štetu – može doći do blokade filtera i sistem neće primiti gorivo.