LIQUI MOLY ENGINE FLUSH PLUS 300ML
Primjena
300 ml dovoljno je za do 6 l ulja. Dodavanje prije izmjene ulja motornom ulju na radnoj temperaturi. Nakon dodavanja, pustite motor da radi u praznom hodu 10-15 minuta, ovisno o stupnju onečišćenja. Zatim promijenite ulje i filter. Kompatibilno sa svim standardnim motornim uljima. Za čišćenje i ispiranje uljnih prostora kod benziskih i diesel motora. Nije prikladan za primjenu u motorima sa mokrim spojkama !
LIQUI MOLY MOTOR OIL SAVER 300ml
SPRJEČAVA NASTAJANJE ULJNE MRLJE KOJE ZAGAĐUJU OKOLIŠ, KAKO NA PUTU, TAKO I U GARAŽI. OIL LEAK STOP REGENERIRA GUMU I PLASTIČNE BRTVE NA MOTORU, TE SMANJUJE TROŠENJE ULJA NA KLIPNIM PRSTENOVIMA (ZBOG STALNOG VISKOZITETA) TE NA KANALIMA VENTILA (ZBOG REGENERIRANIH BRTVI). SPRJEČAVA PLAVI DIM U ISPUŠNIM PLINOVIMA. KOMPENZIRA PAD VISKOZITETA I SMANJUJE BUKU PRILIKOM RADA MOTORA.
ZA SVE BENZINSKE I DIESEL MOTORE, KOMPATIBILAN SA SVIM VRSTAMA MOTORNIH ULJA NA TRŽIŠTU. ZAUSTAVLJANJE CURENJA POČINJE NAKON OTPRILIKE PREVALJENIH 600-800 KM.
LIQUI MOLY Antifriz KFS 12 Evo / 1L
Inovativna kombinacija aktivnih tvari sa paketom silikatnih i fosfatnih inhibitora temeljena na hibridnoj
tehnologiji. Nudi izvanrednu zaštitu od smrzavanja, korozije i pregrijavanja tijekom cijelog radnog vijeka
motora. Antifriz za hladnjake bez amina, borata i nitrita na bazi etilen glikola.
Za sve sustave hlađenja i motore u osobnim automobilima (kako s motorima s unutarnjim izgaranjem,
tako i hibridnim i baterijskim električnim vozilima), gospodarskim vozilima, motociklima, autobusima,
poljoprivrednim i građevinskim strojevima kao i stacionarnim motorima i opremi koja zahtijeva zaštitu
sustava hlađenja ove kvalitete . Posebno za aluminijske motore kod kojih je potrebna posebna aluminijska
zaštita pri višim temperaturama.
TABLICA MJEŠAVINE
Antifriz Voda Zaštita do
1 Litra 2 Litre -20 °C
1 Litra 1 Litra -35 °C
2 Litre 1 Litra -69 °C
LIQUI MOLY OIL ADDITIVE 300ml
Mazivo MoS2, namijenjeno smanjenju trenja, formira sloj otporan na visok pritisak na svim površinama na kojima nastaje trenje te na kliznim mjestima. Ovo pak rezultira sljedećim prednostima: značajna ušteda u potrošnji ulja i goriva, značajno smanjenje trošenja motornih dijelova, manji broj kvarova, formiranje mazivih svojstava u slučajevima nužde. Testiran na katalizatorima i turbo sustavima.