Ad Blue – 10 L (sa lijevkom)
Norme Euro4, Euro5 i Euro6 u segmentu kamiona uvjetovale su proizvođačima kamiona implementaciju SCR katalizatora u kombinaciji s AdBlue® tekućinom. SCR tehnologija je trenutno jedino komercijalno prihvaćeno rješenje koje istovremeno smanjuje količinu ispuštenih dušikovih oksida (NOx) i smanjuje potrošnju goriva, a posredno i količinu ispuštenog ugljikova dioksida (CO2). Sličan izazov je danas i pred proizvođačima automobila. Sva nova dizelska motorna vozila u EU od rujna 2015. moraju zadovoljavati Euro6 standarde emisije ispušnih plinova.
Liqui Moly Pro-Line Motorspülung Engine Flush 500 ml
Primjena
500 ml dovoljno je za do 5 l ulja. Dodavanje prije izmjene ulja motornom ulju na radnoj temperaturi. Nakon dodavanja, pustite motor da radi u praznom hodu 10-15 minuta, ovisno o stupnju onečišćenja. Zatim promijenite ulje i filter. Kompatibilno sa svim standardnim motornim uljima.
LIQUI MOLY DIESEL FLOW FIT K 1L
SPRJEČAVA NASTANAK PARAFINSKIH KRISTALA, KOJI MOGU IZAZVATI FORMIRANJE SOLI U DIESEL GORIVU U ZIMSKOM PERIODU TE BLOKIRATI FILTERE I CIJEVI ZA DOVOD GORIVA. DIESEL FLIESS-FIT ODRŽAVA DIESEL GORIVO U TEKUĆEM STANJU ZIMI SVE DO TEMPERATURE – 31*C. POVEĆAVA EKONOMIČNOST I POUZDANOST MOTORA.
POGODNO ZA SVE VRSTE DIESEL GORIVA, ZA POUZDANOST PRILIKOM RADA U IZUZETNO HLADNIM ZIMSKIM UVJETIMA. OVAJ ADITIV JE DJELOTVORAN AKO JE PRIMIJENJEN PRIJE NEGO SE U DIESEL GORIVU POČNU FORMIRATI SOLI (TEMPERATURA OD OKO O CELZIJEVIH STUPNJEVA).
1 LITRA OVOG PROIZVODA JE DOSTATNA ZA 1000 LITARA NAFTE.
AD BLUE – 10 L ( sa lijevkom) 1+1 = 20 LIT
Norme Euro4, Euro5 i Euro6 u segmentu kamiona uvjetovale su proizvođačima kamiona implementaciju SCR katalizatora u kombinaciji s AdBlue® tekućinom. SCR tehnologija je trenutno jedino komercijalno prihvaćeno rješenje koje istovremeno smanjuje količinu ispuštenih dušikovih oksida (NOx) i smanjuje potrošnju goriva, a posredno i količinu ispuštenog ugljikova dioksida (CO2). Sličan izazov je danas i pred proizvođačima automobila. Sva nova dizelska motorna vozila u EU od rujna 2015. moraju zadovoljavati Euro6 standarde emisije ispušnih plinova.