KATEGORIJE
LIQUI MOLY GEAR OIL ADDITIVE 20ml
Ovaj aditiv je posebno kreiran za ručne i diferencijalne mjenjače. Značajno smanjuje trošenje i habanje mjenjača te radnu temperaturu, što rezultira tišim radom mjenjača, lakšem mijenjanju brzina i štednji energije. Mjenjač radi tiše i na nižoj temperaturi. Čak i stariji mjenjači rade tiše i sa većom efektivnošću zbog efekta koje ovaj aditiv ima na površine zupčanika. Zbog MoS2 ovaj proizvod povećava pouzdanost i pridonosi sigurnosti.
LIQUI MOLY ATF ADDITIVE 250ml
Optimalno njeguje gumene i plastične brtve u prijenosnicima upravljača i automatskim mjenjačima. Sprečava, odnosno uklanja propusna mjesta na prijenosnicima uzrokovana skrućenim, odnosno lomljivim brtvama. Čisti provrte i kanale prijenosnika i obnavlja učinkovitost ulja. Smanjuje stvaranje buke, poboljšava postupke mijenjanja stupnjeva prijenosa automatskih mjenjača. Produžuje vijek trajanja prijenosnika upravljača i automatskih prijenosnika.
Liqui Moly Pro-Line Motorspülung Engine Flush 500 ml
Primjena
500 ml dovoljno je za do 5 l ulja. Dodavanje prije izmjene ulja motornom ulju na radnoj temperaturi. Nakon dodavanja, pustite motor da radi u praznom hodu 10-15 minuta, ovisno o stupnju onečišćenja. Zatim promijenite ulje i filter. Kompatibilno sa svim standardnim motornim uljima.
Castrol Engine Shampoo / 300ml
Castrolovo sredstvo za ispiranje motora tretman je prije zamjene ulja sa snažnim sredstvom za čišćenje (PCA) koje uklanja do 85 % suspenzije u motoru, omata čestice prašine i pomaže da se slobodno ispuste te priprema motor za novo ulje. Castrol Engine Shampoo se može upotrebljavati u svim benzinskim, diesel i turbo diesel motorima. Pomaže održati čistoću i učinkovit rad motora. Ne sadrži otapala i jednostavno se koristi bez gubitka vremena.
Castrolova jedinstvena formula PCA pomaže ukloniti naslage suspenzije s metalnih površina motora bez oštećivanja ključnih uljnih brtvi. Jednostavno ulijte u motor tijekom servisa prije ispuštanja starog ulja, ostavite u praznom hodu 10 minuta (ne pomicati vozilo dok se vrši čišćenje), a zatim ispustite ulje. Castrolovo sredstvo za ispiranje motora čisti suspenziju i prljavštinu motornim uljem.
Preporučena količina od 300ml je dostatna za 3 - 6 litara motornog ulja. Za količine iznad 7 litara potrebne su dvije bočice Castrol Engine Shampoo / 300ml. Ne smije se koristiti u rotacionim, i dvotaktnim motorima!
Ad Blue – 10 L (sa lijevkom)
Norme Euro4, Euro5 i Euro6 u segmentu kamiona uvjetovale su proizvođačima kamiona implementaciju SCR katalizatora u kombinaciji s AdBlue® tekućinom. SCR tehnologija je trenutno jedino komercijalno prihvaćeno rješenje koje istovremeno smanjuje količinu ispuštenih dušikovih oksida (NOx) i smanjuje potrošnju goriva, a posredno i količinu ispuštenog ugljikova dioksida (CO2). Sličan izazov je danas i pred proizvođačima automobila. Sva nova dizelska motorna vozila u EU od rujna 2015. moraju zadovoljavati Euro6 standarde emisije ispušnih plinova.
AD BLUE – 10 L ( sa lijevkom) 1+1 = 20 LIT
Norme Euro4, Euro5 i Euro6 u segmentu kamiona uvjetovale su proizvođačima kamiona implementaciju SCR katalizatora u kombinaciji s AdBlue® tekućinom. SCR tehnologija je trenutno jedino komercijalno prihvaćeno rješenje koje istovremeno smanjuje količinu ispuštenih dušikovih oksida (NOx) i smanjuje potrošnju goriva, a posredno i količinu ispuštenog ugljikova dioksida (CO2). Sličan izazov je danas i pred proizvođačima automobila. Sva nova dizelska motorna vozila u EU od rujna 2015. moraju zadovoljavati Euro6 standarde emisije ispušnih plinova.
ATAS DIMER Šampon za pranje / 900ml
Atas Dimer dvokomponentno sredstvo za čišćenje je jedno od najpoznatijih sredstva za općenito čišćenje na svijetu. Dimer jer superkoncentrirano dvokomponentno sredstvo za čišćenje, koje snažno čisti i odmašćuje čak i najgore mrlje, a ne nagriza boju i metale.
Primjena je zaista svestrana, od pranja mehaničkih strojeva, do kemijskog čišćenja teško zaprljanih tkanenih površina, pranja u industriji (podova, mehanizama,…).
Dimer je dvokomponentno sredstvo te ga je potrebno dobro promiješati prije upotrebe.