Prikazuje se svih 10 rezultata

Prikazuje se svih 10 rezultata

Kategorije i filteri
-31%
Zatvori

Ad Blue – 10 L (sa lijevkom)

11,00 
Norme Euro4, Euro5 i Euro6 u segmentu kamiona uvjetovale su proizvođačima kamiona implementaciju SCR katalizatora u kombinaciji s AdBlue® tekućinom. SCR tehnologija je trenutno jedino komercijalno prihvaćeno rješenje koje istovremeno smanjuje količinu ispuštenih dušikovih oksida (NOx) i smanjuje potrošnju goriva, a posredno i količinu ispuštenog ugljikova dioksida (CO2). Sličan izazov je danas i pred proizvođačima automobila. Sva nova dizelska motorna vozila u EU od rujna 2015. moraju zadovoljavati Euro6 standarde emisije ispušnih plinova.
AdBlue® je vodena otopina uree, odnosno Diesel Exhaust Fluid (DEF) tekućina za smanjenje emisije dušikovih oksida (NOx), koju koriste sva dizelska motorna vozila opremljena SCR katalizatorom. AdBlue® je registrirani zaštitni znak Njemačkog udruženja autombilske industrije (VDA) koje licencira njegovu proizvodnju na globanom nivou. AdBlue® se skladišti u pomoćnom spremniku odvojenom od spremnika dizelskog goriva. AgramBlue AdBlue® se sastoji od uree visoke čistoće otopljene i suspenzirane u deioniziranoj vodi. Prema ISO 22241 standardu, odnos mješavine je 32,5% uree i 67,5% deionizirane vode. Ova koncentracija je pažljivo izabrana jer se u tom odnosu urea kristalizira (zamrzava) tek na temperaturi od -11˙C.
Najveća zabluda je da je AdBlue® aditiv za dizel gorivo. Ovo može biti vrlo opasno jer AdBlue® NIJE aditiv za dizel gorivo i kada bi ga slučajno ulili u spremnik za gorivo, izazvali bi ozbiljnu štetu – može doći do blokade filtera i sistem neće primiti gorivo.
-38%
Zatvori

AD BLUE – 10 L ( sa lijevkom) 1+1 = 20 LIT

20,00 
Norme Euro4, Euro5 i Euro6 u segmentu kamiona uvjetovale su proizvođačima kamiona implementaciju SCR katalizatora u kombinaciji s AdBlue® tekućinom. SCR tehnologija je trenutno jedino komercijalno prihvaćeno rješenje koje istovremeno smanjuje količinu ispuštenih dušikovih oksida (NOx) i smanjuje potrošnju goriva, a posredno i količinu ispuštenog ugljikova dioksida (CO2). Sličan izazov je danas i pred proizvođačima automobila. Sva nova dizelska motorna vozila u EU od rujna 2015. moraju zadovoljavati Euro6 standarde emisije ispušnih plinova.
AdBlue® je vodena otopina uree, odnosno Diesel Exhaust Fluid (DEF) tekućina za smanjenje emisije dušikovih oksida (NOx), koju koriste sva dizelska motorna vozila opremljena SCR katalizatorom. AdBlue® je registrirani zaštitni znak Njemačkog udruženja autombilske industrije (VDA) koje licencira njegovu proizvodnju na globanom nivou. AdBlue® se skladišti u pomoćnom spremniku odvojenom od spremnika dizelskog goriva. AgramBlue AdBlue® se sastoji od uree visoke čistoće otopljene i suspenzirane u deioniziranoj vodi. Prema ISO 22241 standardu, odnos mješavine je 32,5% uree i 67,5% deionizirane vode. Ova koncentracija je pažljivo izabrana jer se u tom odnosu urea kristalizira (zamrzava) tek na temperaturi od -11˙C.
Najveća zabluda je da je AdBlue® aditiv za dizel gorivo. Ovo može biti vrlo opasno jer AdBlue® NIJE aditiv za dizel gorivo i kada bi ga slučajno ulili u spremnik za gorivo, izazvali bi ozbiljnu štetu – može doći do blokade filtera i sistem neće primiti gorivo.
-32%
Zatvori

ATAS DIMER Šampon za pranje / 2L

7,50 
Atas Dimer dvokomponentno sredstvo za čišćenje je jedno od najpoznatijih sredstva za općenito čišćenje na svijetu. Dimer jer superkoncentrirano dvokomponentno sredstvo za čišćenje, koje snažno čisti i odmašćuje čak i najgore mrlje, a ne nagriza boju i metale. Primjena je zaista svestrana, od pranja mehaničkih strojeva, do kemijskog čišćenja teško zaprljanih tkanenih površina, pranja u industriji (podova, mehanizama,…). Dimer je dvokomponentno sredstvo te ga je potrebno dobro promiješati prije upotrebe.
-29%
Zatvori

ATAS DIMER Šampon za pranje / 5L

20,00 
Atas Dimer dvokomponentno sredstvo za čišćenje je jedno od najpoznatijih sredstva za općenito čišćenje na svijetu. Dimer jer superkoncentrirano dvokomponentno sredstvo za čišćenje, koje snažno čisti i odmašćuje čak i najgore mrlje, a ne nagriza boju i metale. Primjena je zaista svestrana, od pranja mehaničkih strojeva, do kemijskog čišćenja teško zaprljanih tkanenih površina, pranja u industriji (podova, mehanizama,…). Dimer je dvokomponentno sredstvo te ga je potrebno dobro promiješati prije upotrebe.
Zatvori

LIQUI MOLY GEAR OIL ADDITIVE 20ml

6,50 
Ovaj aditiv je posebno kreiran za ručne i diferencijalne mjenjače. Značajno smanjuje trošenje i habanje mjenjača te radnu temperaturu, što rezultira tišim radom mjenjača, lakšem mijenjanju brzina i štednji energije. Mjenjač radi tiše i na nižoj temperaturi. Čak i stariji mjenjači rade tiše i sa većom efektivnošću zbog efekta koje ovaj aditiv ima na površine zupčanika. Zbog MoS2 ovaj proizvod povećava pouzdanost i pridonosi sigurnosti.
Zatvori

LIQUI MOLY RAPID CLEANER PRO 500ml ( BRAKE CLEANER)

5,00 
Vaš rad na sklapanju i popravcima čini čistijim, bržim i sigurnijim. Brzo i efikasno odstranjuje ulje, mast i nečistoće. Dijelovi koji su tretirani ovim preparatom su potpuno čisti i nemaju ostataka smole ili masnoće na sebi. Dobra penetracijska svojstva i kontrolirano isparavanje bez tragova kemikalija. Odstranjuje uljne i masne nečistoće i ne ostavlja nikakav trag za sobom.
-33%
Zatvori

ATAS DIMER Šampon za pranje / 900ml

6,00 
Atas Dimer dvokomponentno sredstvo za čišćenje je jedno od najpoznatijih sredstva za općenito čišćenje na svijetu. Dimer jer superkoncentrirano dvokomponentno sredstvo za čišćenje, koje snažno čisti i odmašćuje čak i najgore mrlje, a ne nagriza boju i metale. Primjena je zaista svestrana, od pranja mehaničkih strojeva, do kemijskog čišćenja teško zaprljanih tkanenih površina, pranja u industriji (podova, mehanizama,…). Dimer je dvokomponentno sredstvo te ga je potrebno dobro promiješati prije upotrebe.
Zatvori

LIQUI MOLY RADIATOR STOP LEAK 150ml

4,99 
Manja curenja tekućine iz hladnjaka na spojevima ili sićušnim pukotinama u sustavu hlađenja nije lako locirati (jedino što se može zamijetiti je smanjena količina rashladne tekućine u sustavu). Radiator Stop-Leak zatvara odmah i potpuno manje pukotine, čime štiti motor od pregrijavanja. Ovaj proizvod je kompatibilan sa svim tekućinama koje se obično koriste u rashladnim sistemima automobila, kao što su voda i razni antifrizi.
Zatvori

AdBlue IBC 1000L – CIJENA PO UPITU !!

Norme Euro4, Euro5 i Euro6 u segmentu kamiona uvjetovale su proizvođačima kamiona implementaciju SCR katalizatora u kombinaciji s AdBlue® tekućinom. SCR tehnologija je trenutno jedino komercijalno prihvaćeno rješenje koje istovremeno smanjuje količinu ispuštenih dušikovih oksida (NOx) i smanjuje potrošnju goriva, a posredno i količinu ispuštenog ugljikova dioksida (CO2). Sličan izazov je danas i pred proizvođačima automobila. Sva nova dizelska motorna vozila u EU od rujna 2015. moraju zadovoljavati Euro6 standarde emisije ispušnih plinova.
AdBlue® je vodena otopina uree, odnosno Diesel Exhaust Fluid (DEF) tekućina za smanjenje emisije dušikovih oksida (NOx), koju koriste sva dizelska motorna vozila opremljena SCR katalizatorom. AdBlue® je registrirani zaštitni znak Njemačkog udruženja autombilske industrije (VDA) koje licencira njegovu proizvodnju na globanom nivou. AdBlue® se skladišti u pomoćnom spremniku odvojenom od spremnika dizelskog goriva. AgramBlue AdBlue® se sastoji od uree visoke čistoće otopljene i suspenzirane u deioniziranoj vodi. Prema ISO 22241 standardu, odnos mješavine je 32,5% uree i 67,5% deionizirane vode. Ova koncentracija je pažljivo izabrana jer se u tom odnosu urea kristalizira (zamrzava) tek na temperaturi od -11˙C.
Najveća zabluda je da je AdBlue® aditiv za dizel gorivo. Ovo može biti vrlo opasno jer AdBlue® NIJE aditiv za dizel gorivo i kada bi ga slučajno ulili u spremnik za gorivo, izazvali bi ozbiljnu štetu – može doći do blokade filtera i sistem neće primiti gorivo.
Zatvori

LIQUI MOLY ATF ADDITIVE 250ml

11,99 
Optimalno njeguje gumene i plastične brtve u prijenosnicima upravljača i automatskim mjenjačima. Sprečava, odnosno uklanja propusna mjesta na prijenosnicima uzrokovana skrućenim, odnosno lomljivim brtvama. Čisti provrte i kanale prijenosnika i obnavlja učinkovitost ulja. Smanjuje stvaranje buke, poboljšava postupke mijenjanja stupnjeva prijenosa automatskih mjenjača. Produžuje vijek trajanja prijenosnika upravljača i automatskih prijenosnika.