Pogodan za vozila sa ručnim mjenjačima i diferencijalima na stražnjoj osovini, a posebno za slučajeve u kojima je radna temperatura izuzetno visoka, kao i za one slučajeve u kojima je trošenje značajno. Ne koristiti ga kod automatskih mjenjača te kod zapornih diferencijala. Jedno pakiranje koristi se za 1 – 2 litre ulja za mjenjače.
Vidi košaricu “LIQUI MOLY OIL ADDITIVE 300ml” je dodano u vašu košaricu.
Uz svaku narudžbu dobiti ćete poklone: Castrol miris za auto i Castrol karticu za izmjenu ulja!
LIQUI MOLY GEAR OIL ADDITIVE 20ml
6,50 €
Ovaj aditiv je posebno kreiran za ručne i diferencijalne mjenjače. Značajno smanjuje trošenje i habanje mjenjača te radnu temperaturu, što rezultira tišim radom mjenjača, lakšem mijenjanju brzina i štednji energije. Mjenjač radi tiše i na nižoj temperaturi. Čak i stariji mjenjači rade tiše i sa većom efektivnošću zbog efekta koje ovaj aditiv ima na površine zupčanika. Zbog MoS2 ovaj proizvod povećava pouzdanost i pridonosi sigurnosti.
Na zalihi
Uz svaku narudžbu dobiti ćete poklone: Castrol miris za auto i Castrol karticu za izmjenu ulja!
Dodatne informacije
Težina | 0,1 kg |
---|---|
pakiranje | |
vrsta |
Recenzije (0)
Budite prvi koji će recenzirati “LIQUI MOLY GEAR OIL ADDITIVE 20ml” Otkaži odgovor
Morate biti ulogirani da biste objavili recenziju.
Povezani proizvodi
LIQUI MOLY INJECTION CLEANER 300ml
7,99 €
ČISTI SUSTAVE UBRIZGAVANJA, ODSTRANJUJE TALOG UGLJENA, KAO I TALOG KOJI NASTAJE U CIJEVIMA ZA DOVOD GORIVA TE U SUSTAVIMA ZA RAZVOĐENJE GORIVA, PA STOGA IMA SLJEDEĆE EFEKTE:
- POBOLJŠAVA PALJENJE I ODRŽAVA STALAN BROJ OKRETAJA – BOLJI RAD NA MINIMUMU I BOLJA REAKCIJA NA DODAVANJE GASA – NIZAK STUPANJ ZAGAĐENJA – SAGORIJEVANJE JE KOMPATIBILNO S OKOLIŠEM – PRIDONOSI PRECIZNIJEM DOZIRANJU GORIVA – VAŠ ĆE MOTOR PONOVNO POSTIĆI SVOJU PRVOBITNU SNAGU – SMANJENA POTROŠNJA GORIVA. KOMPATIBILAN S KATALIZATOROM.
ZA ELIMIMINIRANJE PROBLEMA KAO ŠTO SU TEŠKOĆE S PALJENJEM, NEPRAVILAN RAD NA MINIMUMU, SPORA REAKCIJA NA DODAVANJE GASA, GUBITAK SNAGE, TE LOŠI REZULTATI ISPUŠNIH PLINOVA. DUGOROČAN EFEKT SVE DO 2.000 KM. DODAJTE U ¾ PUN SPREMNIK GORIVA.
LIQUI MOLY ENGINE FLUSH PLUS 300ML
8,00 €
Primjena
300 ml dovoljno je za do 6 l ulja. Dodavanje prije izmjene ulja motornom ulju na radnoj temperaturi. Nakon dodavanja, pustite motor da radi u praznom hodu 10-15 minuta, ovisno o stupnju onečišćenja. Zatim promijenite ulje i filter. Kompatibilno sa svim standardnim motornim uljima. Za čišćenje i ispiranje uljnih prostora kod benziskih i diesel motora. Nije prikladan za primjenu u motorima sa mokrim spojkama !
-32%
Zatvori
ATAS DIMER Šampon za pranje / 2L
Atas Dimer dvokomponentno sredstvo za čišćenje je jedno od najpoznatijih sredstva za općenito čišćenje na svijetu. Dimer jer superkoncentrirano dvokomponentno sredstvo za čišćenje, koje snažno čisti i odmašćuje čak i najgore mrlje, a ne nagriza boju i metale.
Primjena je zaista svestrana, od pranja mehaničkih strojeva, do kemijskog čišćenja teško zaprljanih tkanenih površina, pranja u industriji (podova, mehanizama,…).
Dimer je dvokomponentno sredstvo te ga je potrebno dobro promiješati prije upotrebe.
-31%
Zatvori
Ad Blue – 10 L (sa lijevkom)
Norme Euro4, Euro5 i Euro6 u segmentu kamiona uvjetovale su proizvođačima kamiona implementaciju SCR katalizatora u kombinaciji s AdBlue® tekućinom. SCR tehnologija je trenutno jedino komercijalno prihvaćeno rješenje koje istovremeno smanjuje količinu ispuštenih dušikovih oksida (NOx) i smanjuje potrošnju goriva, a posredno i količinu ispuštenog ugljikova dioksida (CO2). Sličan izazov je danas i pred proizvođačima automobila. Sva nova dizelska motorna vozila u EU od rujna 2015. moraju zadovoljavati Euro6 standarde emisije ispušnih plinova.
AdBlue® je vodena otopina uree, odnosno Diesel Exhaust Fluid (DEF) tekućina za smanjenje emisije dušikovih oksida (NOx), koju koriste sva dizelska motorna vozila opremljena SCR katalizatorom. AdBlue® je registrirani zaštitni znak Njemačkog udruženja autombilske industrije (VDA) koje licencira njegovu proizvodnju na globanom nivou. AdBlue® se skladišti u pomoćnom spremniku odvojenom od spremnika dizelskog goriva. AgramBlue AdBlue® se sastoji od uree visoke čistoće otopljene i suspenzirane u deioniziranoj vodi. Prema ISO 22241 standardu, odnos mješavine je 32,5% uree i 67,5% deionizirane vode. Ova koncentracija je pažljivo izabrana jer se u tom odnosu urea kristalizira (zamrzava) tek na temperaturi od -11˙C.
Najveća zabluda je da je AdBlue® aditiv za dizel gorivo. Ovo može biti vrlo opasno jer AdBlue® NIJE aditiv za dizel gorivo i kada bi ga slučajno ulili u spremnik za gorivo, izazvali bi ozbiljnu štetu – može doći do blokade filtera i sistem neće primiti gorivo.
AdBlue IBC 1000L – CIJENA PO UPITU !!
Norme Euro4, Euro5 i Euro6 u segmentu kamiona uvjetovale su proizvođačima kamiona implementaciju SCR katalizatora u kombinaciji s AdBlue® tekućinom. SCR tehnologija je trenutno jedino komercijalno prihvaćeno rješenje koje istovremeno smanjuje količinu ispuštenih dušikovih oksida (NOx) i smanjuje potrošnju goriva, a posredno i količinu ispuštenog ugljikova dioksida (CO2). Sličan izazov je danas i pred proizvođačima automobila. Sva nova dizelska motorna vozila u EU od rujna 2015. moraju zadovoljavati Euro6 standarde emisije ispušnih plinova.
AdBlue® je vodena otopina uree, odnosno Diesel Exhaust Fluid (DEF) tekućina za smanjenje emisije dušikovih oksida (NOx), koju koriste sva dizelska motorna vozila opremljena SCR katalizatorom. AdBlue® je registrirani zaštitni znak Njemačkog udruženja autombilske industrije (VDA) koje licencira njegovu proizvodnju na globanom nivou. AdBlue® se skladišti u pomoćnom spremniku odvojenom od spremnika dizelskog goriva. AgramBlue AdBlue® se sastoji od uree visoke čistoće otopljene i suspenzirane u deioniziranoj vodi. Prema ISO 22241 standardu, odnos mješavine je 32,5% uree i 67,5% deionizirane vode. Ova koncentracija je pažljivo izabrana jer se u tom odnosu urea kristalizira (zamrzava) tek na temperaturi od -11˙C.
Najveća zabluda je da je AdBlue® aditiv za dizel gorivo. Ovo može biti vrlo opasno jer AdBlue® NIJE aditiv za dizel gorivo i kada bi ga slučajno ulili u spremnik za gorivo, izazvali bi ozbiljnu štetu – može doći do blokade filtera i sistem neće primiti gorivo.
Recenzije
Još nema recenzija.