Pogodan za vozila sa ručnim mjenjačima i diferencijalima na stražnjoj osovini, a posebno za slučajeve u kojima je radna temperatura izuzetno visoka, kao i za one slučajeve u kojima je trošenje značajno. Ne koristiti ga kod automatskih mjenjača te kod zapornih diferencijala. Jedno pakiranje koristi se za 1 – 2 litre ulja za mjenjače.
Vidi košaricu “ATAS DIMER Šampon za pranje / 10L” je dodano u vašu košaricu.
Uz svaku narudžbu dobiti ćete poklone: Castrol miris za auto i Castrol karticu za izmjenu ulja!
LIQUI MOLY GEAR OIL ADDITIVE 20ml
6,50 €
Ovaj aditiv je posebno kreiran za ručne i diferencijalne mjenjače. Značajno smanjuje trošenje i habanje mjenjača te radnu temperaturu, što rezultira tišim radom mjenjača, lakšem mijenjanju brzina i štednji energije. Mjenjač radi tiše i na nižoj temperaturi. Čak i stariji mjenjači rade tiše i sa većom efektivnošću zbog efekta koje ovaj aditiv ima na površine zupčanika. Zbog MoS2 ovaj proizvod povećava pouzdanost i pridonosi sigurnosti.
Na zalihi
Uz svaku narudžbu dobiti ćete poklone: Castrol miris za auto i Castrol karticu za izmjenu ulja!
Dodatne informacije
Težina | 0,1 kg |
---|---|
pakiranje | |
vrsta |
Recenzije (0)
Budite prvi koji će recenzirati “LIQUI MOLY GEAR OIL ADDITIVE 20ml” Otkaži odgovor
Morate biti ulogirani da biste objavili recenziju.
Povezani proizvodi
-38%
Zatvori
AD BLUE – 10 L ( sa lijevkom) 1+1 = 20 LIT
Norme Euro4, Euro5 i Euro6 u segmentu kamiona uvjetovale su proizvođačima kamiona implementaciju SCR katalizatora u kombinaciji s AdBlue® tekućinom. SCR tehnologija je trenutno jedino komercijalno prihvaćeno rješenje koje istovremeno smanjuje količinu ispuštenih dušikovih oksida (NOx) i smanjuje potrošnju goriva, a posredno i količinu ispuštenog ugljikova dioksida (CO2). Sličan izazov je danas i pred proizvođačima automobila. Sva nova dizelska motorna vozila u EU od rujna 2015. moraju zadovoljavati Euro6 standarde emisije ispušnih plinova.
AdBlue® je vodena otopina uree, odnosno Diesel Exhaust Fluid (DEF) tekućina za smanjenje emisije dušikovih oksida (NOx), koju koriste sva dizelska motorna vozila opremljena SCR katalizatorom. AdBlue® je registrirani zaštitni znak Njemačkog udruženja autombilske industrije (VDA) koje licencira njegovu proizvodnju na globanom nivou. AdBlue® se skladišti u pomoćnom spremniku odvojenom od spremnika dizelskog goriva. AgramBlue AdBlue® se sastoji od uree visoke čistoće otopljene i suspenzirane u deioniziranoj vodi. Prema ISO 22241 standardu, odnos mješavine je 32,5% uree i 67,5% deionizirane vode. Ova koncentracija je pažljivo izabrana jer se u tom odnosu urea kristalizira (zamrzava) tek na temperaturi od -11˙C.
Najveća zabluda je da je AdBlue® aditiv za dizel gorivo. Ovo može biti vrlo opasno jer AdBlue® NIJE aditiv za dizel gorivo i kada bi ga slučajno ulili u spremnik za gorivo, izazvali bi ozbiljnu štetu – može doći do blokade filtera i sistem neće primiti gorivo.
LIQUI MOLY DIESEL FLOW FIT K 1L
16,99 €
SPRJEČAVA NASTANAK PARAFINSKIH KRISTALA, KOJI MOGU IZAZVATI FORMIRANJE SOLI U DIESEL GORIVU U ZIMSKOM PERIODU TE BLOKIRATI FILTERE I CIJEVI ZA DOVOD GORIVA. DIESEL FLIESS-FIT ODRŽAVA DIESEL GORIVO U TEKUĆEM STANJU ZIMI SVE DO TEMPERATURE – 31*C. POVEĆAVA EKONOMIČNOST I POUZDANOST MOTORA.
POGODNO ZA SVE VRSTE DIESEL GORIVA, ZA POUZDANOST PRILIKOM RADA U IZUZETNO HLADNIM ZIMSKIM UVJETIMA. OVAJ ADITIV JE DJELOTVORAN AKO JE PRIMIJENJEN PRIJE NEGO SE U DIESEL GORIVU POČNU FORMIRATI SOLI (TEMPERATURA OD OKO O CELZIJEVIH STUPNJEVA).
1 LITRA OVOG PROIZVODA JE DOSTATNA ZA 1000 LITARA NAFTE.
-31%
Zatvori
Ad Blue – 10 L (sa lijevkom)
Norme Euro4, Euro5 i Euro6 u segmentu kamiona uvjetovale su proizvođačima kamiona implementaciju SCR katalizatora u kombinaciji s AdBlue® tekućinom. SCR tehnologija je trenutno jedino komercijalno prihvaćeno rješenje koje istovremeno smanjuje količinu ispuštenih dušikovih oksida (NOx) i smanjuje potrošnju goriva, a posredno i količinu ispuštenog ugljikova dioksida (CO2). Sličan izazov je danas i pred proizvođačima automobila. Sva nova dizelska motorna vozila u EU od rujna 2015. moraju zadovoljavati Euro6 standarde emisije ispušnih plinova.
AdBlue® je vodena otopina uree, odnosno Diesel Exhaust Fluid (DEF) tekućina za smanjenje emisije dušikovih oksida (NOx), koju koriste sva dizelska motorna vozila opremljena SCR katalizatorom. AdBlue® je registrirani zaštitni znak Njemačkog udruženja autombilske industrije (VDA) koje licencira njegovu proizvodnju na globanom nivou. AdBlue® se skladišti u pomoćnom spremniku odvojenom od spremnika dizelskog goriva. AgramBlue AdBlue® se sastoji od uree visoke čistoće otopljene i suspenzirane u deioniziranoj vodi. Prema ISO 22241 standardu, odnos mješavine je 32,5% uree i 67,5% deionizirane vode. Ova koncentracija je pažljivo izabrana jer se u tom odnosu urea kristalizira (zamrzava) tek na temperaturi od -11˙C.
Najveća zabluda je da je AdBlue® aditiv za dizel gorivo. Ovo može biti vrlo opasno jer AdBlue® NIJE aditiv za dizel gorivo i kada bi ga slučajno ulili u spremnik za gorivo, izazvali bi ozbiljnu štetu – može doći do blokade filtera i sistem neće primiti gorivo.
LIQUI MOLY FUEL PROTECT 300ml
7,99 €
OVAJ JE PROIZVOD NAMIJENJEN ZAŠTITI SVIH DIJELOVA SUSTAVA GORIVA, NA BENZINSKIM I DIESEL MOTORIMA, OD ŠTETNOG DJELOVANJA VODE TE ZAGAĐENJA KOJE VODA SA SOBOM NOSI. PROIZVOD APSORBIRA I NEUTRALIZIRA VODU U SUSTAVU GORIVA ( U REZERVOARU, U CIJEVIMA ZA DOVOD GORIVA, U RASPLINJAČU TE U SVIM DIJELOVIMA SISTEMA UBRIZGAVANJA). TAKOĐER ŠTITI OD HRĐE TE KOROZIJE I TROŠENJA KOJE JE IZAZVANO DJELIĆIMA HRĐE. SPRJEČAVA ZALEĐIVANJE U CIJEVIMA ZA DOVOD GORIVA, TE U FILTERIMA I RASPLINJAČIMA. OMOGUĆAVA POKRETANJE MOTORA U HLADNIM UVJETIMA.
PREPORUČUJE SE ZA SVE VRSTE BENZINSKIH I DIESEL MOTORA, ZA KAMIONE, AUTOBUSE, BRODSKE MOTORE TE MOTORE KOJI SE MALO KORISTE, ALI I ZA SPREMIŠTAZA GORIVO. POSEBNO POGODNO ZA RJEŠAVANJE PROBLEMA PRILIKOM PUNJENJA GORIVA KOJE SADRŽI VODU, TE PROBLEMA NASTALIH ZBOG KONDENZACIJE PARE U REZERVOARU ZA GORIVO.
LIQUI MOLY VALVE PROTECTION FOR GAS VEHICLES 1L
15,99 €
ŠTITI I HLADI VENTILE MOTORA POGONJENIH NA PRIRODNI PLIN. BIRANA KOMBINACIJA ADITIVA PRUŽA OPTIMALNO PODMAZIVANJE I PRIDONOSI ČIŠĆEM IZGARANJU, ČIME SE IZBJEGAVAJU SKUPI KVAROVI NA VOZILIMA. SPRJEČAVA GUBITAK SNAGE I KOMPRESIJE. NE SADRŽI ORGANSKE METALE I NE OŠTEĆUJE KATALIZATORE.
DODAJE SE U POSEBNI SPREMNIK UREĐAJA ZA AUTOMATSKO DOZIRANJE. PRIDRŽAVAJTE SE UPUTA PROIZVOĐAČA UREĐAJA UGRAĐENOG U VOZILU.
Recenzije
Još nema recenzija.